niedziela, 11 stycznia 2015

Drewniane inspiracje

Chociaż temat ten wielokrotnie był już poruszany na blogach i w pismach wnętrzarskich, mnie wciąż niezmiennie fascynuje. Pewnie dlatego, że od dziecka kocham las i wszystko co z nim związane.
Drewno w naszych domach gościło zawsze, nawet w dobie mody na wszelakie płyty czy plastik, ale teraz zapraszamy je jeszcze chętniej i to niemal w pierwotnej formie - nieobrobione, niepomalowane albo wręcz przeciwnie bardzo zużyte, stare, recyklingowe drewno, wzięte ze starych stodół,  mebli, a nawet beczek po winie.
Trend ten potwierdzają wystawcy na targach wnętrzarskich czy festiwalach designu, przynajmniej na tych, na których udało mi się w tym roku być.
(Tu z góry przepraszam za jakość zdjęć, jednak nie zawsze udało mi się być w tych miejscach z aparatem, więc część zdjęć robiłam telefonem) .
Mediolan 2014

Łódź Design Festiwal 2014


Wawa Design 2014

Stoisko Gdel

Stoisko Wood and Wine



Biennale Interieur Kortrijk (Belgia)


 A z targów te cuda oczywiście trafiają do sklepów, czy showroomów.

Showroom firmy Quick Step, Belgia

Showroom firmy Quick Step, Belgia


 
Źródło: mybaze.com

Źródło: dornob.com

Źródło: westelm.com

Źródło: westelm.com

 

 Ja już zaprosiłam kilka ciekawych pieńków, gałęzi i konarów do mojego domu (możecie zobaczyć tu) i was namawiam na to samo.

Pozdrawiam,

Edyta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz