niedziela, 25 stycznia 2015

Kolorowy dom

Szarość tegorocznej zimy skłoniła mnie do poszukania kolorowych inspirujących wnętrz. Zobaczcie co znalazłam w sieci:

Źródło: justimagine-ddoc.com

Źródło: tumblr.com

Źródło: living-room-design-rosalee.blogspot.com
Myślicie, że polskie domy gotowe są na przyjęcie takiej ilości barw? Niestety myślę, że nie, kochamy białe, beżowe i brązowe wnętrza. Może więc zacząć małymi kroczkami.
Może ramka z kolorowymi guziczkami.

Źródło: etsy.com




Kolorowa bujawka.

Źródło: apartmenttherapy.com
Kilka małych barwnych drobiazgów, np. poduszek.
Źródło: http: luxeaddition.com.au
Najłatwiej wstawić trochę kolorowych kwiatów, może kaktusów?

Źródło: chasingthegreenfaerie.tumblr.com
I jak się Wam podobają kolorowe wnętrza? Mi bardzo, nawet pozwoliłam kilku barwnym akcentom wpaść do mnie w odwiedziny, pokażę Wam niedługo :)

Pozdrawiam,
Edyta

3 komentarze:

  1. Jak się tak rozejrzałam po domu to mam kolorowo, ale zawsze w pomieszczeniu decyduje jakiś kolor - niebieski, zielony - tylko u córki nie ma dominującego, ale za to jest kolorowo i to mocne kolory. Ciekawa jestem co dodasz u siebie , bardzo jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bardzo kolorowo i ładnie, wiem, wiem, ja ostrożnie dodaję, ale to i tak jak wiesz postęp w moim przypadku (beznadziejnie monochromatycznym) :)

      Usuń
  2. No właśnie przypadki beznadziejnie monochromatyczne też muszą istnieć i jeszcze burasy do tego. Może na wiosnę trochę pobije kolorami w oczy, co nie oznacza, że uważam, że kolory nie mają prawa do istnienia. Są przepiękne i odważne, ale u innych wszak trzeba się różnić i to najlepiej pięknie.

    OdpowiedzUsuń