sobota, 17 stycznia 2015

Skrzynia skrzyni nie równa

Podobają się wam meble ze skrzyń? Mi tak, są ładne, łatwe do zrobienia, wielofunkcyjne.
Oto kilka przykładów znalezionych w sieci:

źródło: http://refurbished-ideas.com


Źródło: shelterness.com

Źródło: etsy.com

Źródło: homelife.com.au


Moje osiągnięcia w wykorzystaniu skrzyń nie są tak imponujące, ale pierwsze próby mam już za sobą. Najpierw powstał gazetnik, to było dość dawno temu. Jak powstawał możecie zobaczyć TU


Później zrobiłam sobie mały przybornik nad stół do robotek.


Teraz jednak mam chęć na coś większego, obym znalazła czas i siły, bo skrzynki pomału zbieram :)

Pozdrawiam,
Edyta

2 komentarze:

  1. Najbsrdziej podoba mi się ten pierwszy stolik, choć chyba nie jest zbyt wygodny.;) Twoje dzieło bardzo ładne.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak Promyczkowi spodobał mi się stolik z pierwszego zdjęcia :)) Przybornik w Twoim wykonaniu jest bardzo ładny i wygląda na funkcjonalny :))

    OdpowiedzUsuń