sobota, 7 lutego 2015

Kropka nad i

Moda na dekoracje w kropki pomału mija, ale mi podobają się one niezmiennie. W zeszłym tygodniu pokazywałam Wam TU nową poduszkę właśnie w kropeczki, ale groszki pojawią się u mnie jeszcze tu i ówdzie.
Póki nie mogę cieszyć się swoimi dekoracjami podziwiam jak inni pokropkowali swoje mieszkania.

Źródło: domainehome.com





Źródło: homedesignlaboratory.com


Źródło: http://esdesignwellington.blogspot.co.nz

Źródło: etsy.com

Źródło: fab.com


Źródło: positivelysplendid.com


Źródło: apartmenttherapy.com

Źródło: vaicomtudo.com

Źródło: myrecipemagic.com

Źródło: http://vickys-home.blogspot.com.es

Źródło: sierratradingpost.com

Źródło: housetohome.co.uk     
Mam nadzieję, że zainspirowały Was tak jak mnie te śliczne kropeczki.

Pozdrawiam,
Edyta

4 komentarze:

  1. Kropki są bardzo sympatyczne i szkoda byłoby pozbywać się ich całkowicie tylko dlatego, że moda się zmienia :))) Fajne stylizacje!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to już jest, że moda na motywy przychodzi, a potem odchodzi, by znowu kiedyś powrócić... Tak, czy siak, wybrałaś świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń