niedziela, 1 marca 2015

Arena Design 2015

Zapraszam na krótką fotorelację  tegorocznej wystawy Arena Design:

Noti 

Noti





Wystawa Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu

Marta Chmielecka

Wydział Architektury i Wzornictwa

Profim, Turek




Dominika Pajdowska
 I moje ukochane drewno :) Oczywiście nie mogło go zabraknąć.

Andrzej Kosowski

Dariusz Nowak



Oczywiście to tylko niektóre z wystawców, w tym roku było dużo ciekawych rzeczy do zobaczenia. Mam wrażenie, że więcej niż w zeszłym.

Pozdrawiam,
Edyta

6 komentarzy:

  1. Nigdy na takiej imprezie nie byłam - zapewne masę wspaniałych inspiracji można tam znaleźć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Wyjechałam pełna pomysłów :)

      Usuń
  2. Fotel i sofa wbudowane w ścianę - to mój faworyt.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobały, ale to projekty dla przestrzeni publicznej.

      Usuń
  3. Cóż.... ja się wyłamię i przyznam szczerze, że nic nie przypadło mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, rewelacja! Bardzo ciekawa impreza :)

    OdpowiedzUsuń