czwartek, 17 grudnia 2015

Święta w domu, czyli styl odświętny


Część z Was już jakieś dekoracje w domu poczyniła, ale większość wciąż czeka na chwilę wolnego przed świętami. Ja należę do tej drugiej grupy - globalne przybieranie domu zaczynam od tego weekendu. Planując co i jak przystroję, jeszcze raz zerknęłam na inspiracje, które pokazywałam w piśmie, tak dla inspiracji. Pomyślałam, że może i Wam takie przypomnienie się przyda, może coś Was zainspiruje? :)

Fot. homebook/Ad Living Home; houseandmore.pl; czerwonamaszyna.pl


Fot. Stars for Europa

Fot. bomami.pl; czerwonamaszyna.pl

Fot. home&you, bonami.pl, Janpol, Jysk   

Fot. dawanda.com; home&you; westwing.pl; houseandmore.pl;srebrnaagrafka.pl; Jysk; Castorama; bonami.pl.

Dodam jeszcze, że wczoraj został rozstrzygnięty konkurs "Zabierz Mikołaja do domu", wyniki możecie zobaczyć na diyhome.pl.

Pozdrawiam,
Edyta

5 komentarzy:

  1. Matko jedyna, jak niektórzy cudnie mieszkają. Piękne te inspiracje - ale to już wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe świąteczne klimaty :)) jestem pod wrażeniem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. można się zachwycać bez końca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. można się zachwycać bez końca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie,pachnie już świętami :)

    OdpowiedzUsuń